Support GCOM: техподдержка и консультации для администраторов сетей

Support GCOM – унікальне рішення на ринку телекомунікаційного обладнання

Одними з головних принципів роботи GCOM є виключно офіційні поставки, перевірений якісний продукт та відмінний сервіс. Компанія зацікавлена ​​надати необхідну допомогу й підтримку нашому партнеру на будь-якому етапі співпраці. Саме тому, при виведенні нового для українського ринку бренду, ми подбали про створення сервісу Технічної підтримки – Support GCOM на базі власних фахівців та офіційних представників компанії GCOM Technology.

Ми дуже ретельно вивчили ринок України та можливості наших конкурентів, і можемо з упевненістю сказати, що подібним сервісом не може похвалитися жоден постачальник телекомунікаційного обладнання, в тому числі і всесвітньо відомих брендів.

Так що ж таке Support GCOM? Давайте по порядку.

Особистий кабінет клієнта в Системі Технічної Підтримки Help Desk

Личный кабинет клиента в Системе Технической Поддержки Help Desk

Support GCOM – це

  • Консалтинг та оперативна технічна підтримка
  • Навчальні програми для адміністраторів мережі по роботі з обладнанням GCOM
  • Робота з заявками будь-якої складності
  • 3-хрівнева система обробки заявок
  • Контроль виконання заявки – дозволяє здійснювати управління й відстежування заявки, онлайн взаємодія з фахівцями, узгодження термінів та ін.
  • Обмін і надання технічної документації (конфігурації, мануали і т.п.)
  • Підмінний фонд – надання аналогічної моделі обладнання для користування на період проведення ремонту або діагностики причин поломок (перелік моделей вказано в каталозі товарів)
  • Зручні засоби зв’язку (Skype, Viber, Telegram та ін.)

За період роботи технічної підтримки Support GCOM в Україні не було жодного звернення або повернення через поломки, що підтверджує надійність та відмінну якість продукції GCOM.

Асортимент продуктової лінійки GCOM включає в себе обладнання для комплексного побудови Ethernet та EPON/GPON мереж, серед яких:

КОНТАКТИ Support GCOM:

Телефони: +38 (044) 221-01-80, +38 (063) 361-35-33 (Viber/Telegram)

E-mail: [email protected]

Skype: live:support.gcom

Вхід до Особистого кабінету для зареєстрованих клієнтів в системі Help Desk доступний за посиланням: support.gcom.com.ua

Також звертаємо Вашу увагу на те, що прийом дзвінків та запитів від клієнтів відбувається в робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Якщо Ваш запит було направлено в вихідний день, інженери Технічної Підтримки обов’язково візьмуть вашу заявку у роботу в робочий час.

 

GCOM — комплексне рішення для побудови телекомунікаційних мереж!

Слідкуйте за новинами на сайті та підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах: ФейсбукІнстаграмLinkedInТелеграм-канал