Важлива інформація щодо гарантії:

Обладнання бренду GCOM проходить кілька рівнів контролю якості: на заводі виробника, а також при надходженні товару на склад відділом Технічного Контролю.

Звичайно ж, будь-яке обладнання може вийти з ладу, саме тому все обладнання GCOM має гарантію. Що це означає? У разі поломки, Ви можете звернутися до постачальника і Сервісним Центром в мінімальні терміни буде проведено ремонт.

Гарантійний термін на обладнання GCOM  – 12 місяців

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон з печаткою. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

У тому випадку, якщо обладнання вийшло з ладу з вини виробника і зробити гарантійний ремонт не можливо – вам обов’язково обміняють товар на аналогічний. Для уточнення комплектації і пакету документів, зверніться, будь ласка, до Вашого менеджера.

Випадки, на які гарантія не поширюється:

Сервісний центр приймає в ремонт обладнання в чистому, упакованому і зібраному вигляді. Існує ряд причин для відмови в ремонті обладнання, а саме:

• механічні пошкодження;
• недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
• неправильна установка, транспортування; порушення цілісності гарантійних пломб;
• стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь і т.п.), А також інші причини, що знаходяться поза межами контролю продавця і виробника;
• потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
• ремонт або внесення конструкційних змін не уповноваженими особами.